Vragen of Klachten
FAQ
Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Staat uw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de pagina contact. Op de pagina vindt u diverse mogelijkheden om met ons in contact te komen.
Pakket (nog) niet ontvangen?
Heeft u een bestelling geplaatst en is deze nog niet bij u afgeleverd door de vervoerder? Neem dan binnen 5 werkdagen na laatste scan van de vervoerder contact met ons op via info@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Telefoonnummer
Let op, bij een brievenbuspakket geldt dat we pas ná 10 werkdagen na laatste scan actie kunnen ondernemen, een brievenbuspakket heeft namelijk geen actuele track en tracé code en is daardoor niet te traceren. Om deze reden bieden wij voor iedere zending de optie pakket met track en tracé aan zodat u het pakket beter kunt volgen. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Neerzet toestemming
Sommige vervoerders bieden een ‘neerzet toestemming’ aan. Wij raden aan deze optie niet te gebruiken! Zodra u voor deze optie kiest, worden uw rechten ontleend. De leverancier ziet dan af van alle verantwoordelijkheden zoals schade, vermissing of niet afleveren van het pakket af. Indien u deze optie toch kiest, en het pakket komt niet of beschadigd aan, betekent dat dat wij daar niks meer mee kunnen en dat het geheel voor eigen risico is.
Pakket met transportschade ontvangen?
Heeft u een bestelling geplaatst en is deze beschadigd bij u afgeleverd door de transporteur? Neem dan binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op via info@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding van de doos en het verzenlabel
- Afbeelding van de doos en het betreffende artikel
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Let op, meld u transportschade na 5 werkdagen bij ons aan, kunnen wij helaas geen beroep meer maken op de verzekering van de vervoerder. De schade ongeacht hoe groot, is dan compleet voor eigen risico.
Defect of verkeerd product ontvangen?
Heeft u een bestelling geplaatst bij Truckned en is deze verkeerd of beschadigd geleverd? Neem dan binnen 10 werkdagen na ontvangst contact met ons op via info@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding(en)
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Kunt u een product niet vinden?
Wilt u een bestelling plaatsen maar kunt u het gewenste product niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om u sneller te kunnen helpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Vraag
- Voorbeeld afbeelding
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Waar is mijn factuur?
Heeft u als terugkerende klant of gast een bestelling geplaatst bij Truckned en bent u opzoek naar de factuur? Deze is terug te vinden in uw account. Ook is de factuur altijd als PDF bestand toegevoegd in de mail dat de bestelling is afgerond. Heeft u de mail verwijderd of heeft u geen toegang tot uw account? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw factuur snel na te kunnen sturen willen wij u vragen of u de punten te vermelden in de e-mail.
- Bestelnummer
- Naam
Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen en u heeft het bestelnummer vermeld. Krijgt u zo snel als mogelijk de PDF factuur toegestuurd per mail.
Heeft u een klacht?
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een klacht? is deze verkeerd of beschadigd geleverd? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw klacht snel te kunnen verhelpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding(en)
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling. Leidt dit niet tot een oplossing (dit hebben we nog nóóit meegemaakt), dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u een vraag?
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een vraag? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw vraag snel te kunnen beantwoorden willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Vraag
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
FAQ
Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Staat uw vraag of antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de pagina contact. Op de pagina vind u diverse mogelijkheden om met ons in contact te komen.
Heeft u een bestelling geplaatst en is deze beschadigd bij u afgeleverd door de transporteur? Neem dan binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op via info@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Foto van de doos en het verzenlabel
- Foto van de doos en het betreffende artikel
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Let op, meld u transportschade na 5 werkdagen bij ons aan, kunnen wij helaas geen beroep meer maken op de verzekering van de vervoerder. De schade ongeacht hoe groot, is dan compleet voor eigen risico.
Heeft u een bestelling geplaatst en is deze verkeerd of beschadigd geleverd? Neem dan binnen 10 werkdagen na ontvangst contact met ons op via info@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Foto van het artikel
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Wilt u een bestelling plaatsen maar kunt u het gewenste product niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om u sneller te kunnen helpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Vraag
- Voorbeeldfoto’s
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Heeft u als terugkerende klant of gast een bestelling geplaatst en bent u opzoek naar de factuur? Deze is terug te vinden in uw account. Ook is de factuur altijd als PDF bestand toegevoegd in de mail dat de bestelling is afgerond. Heeft u de mail verwijderd of heeft u geen toegang tot uw account? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw factuur snel na te kunnen sturen willen wij u vragen of u de punten te vermelden in de e-mail.
- Bestelnummer
- Naam
Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen en u heeft het bestelnummer vermeld. Krijgt u zo snel als mogelijk de PDF factuur toegestuurd per mail.
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een klacht? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw klacht snel te kunnen verhelpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding(en)
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling. Leidt dit niet tot een oplossing (dit hebben we nog nóóit meegemaakt), dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een vraag? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw vraag snel te kunnen beantwoorden willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail.
- Naam
- Bestelnummer
- Vraag
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.