Vragen of Klachten
Heeft u een vraag?
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een vraag? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw vraag snel te kunnen beantwoorden willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail:
- Naam
- Bestelnummer
- Vraag
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Heeft u een klacht?
Heeft u een bestelling geplaatst en heeft u hierover een klacht? is deze verkeerd of beschadigd geleverd? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om uw klacht snel te kunnen verhelpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail:
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding(en)
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling. Leidt dit niet tot een oplossing (dit hebben we nog nóóit meegemaakt), dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kunt u een product niet vinden?
Wilt u een bestelling plaatsen maar kunt u het gewenste product niet vinden? Neem dan contact met ons op via info@truckned.nl. Om u sneller te kunnen helpen willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail:
- Naam
- Vraag
- Voorbeeldfoto’s
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.
Beschadigd of verkeerd product ontvangen?
Heeft u een bestelling geplaatst en is deze verkeerd of beschadigd geleverd? Neem dan binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op via verkoop@truckned.nl. Om het probleem snel te kunnen oplossen voor u, willen wij u vragen de volgende punten te vermelden in de e-mail:
- Naam
- Bestelnummer
- Afbeelding(en)
Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op voor een snelle afhandeling.